понеділок, 8 грудня 2014 р.

Педагогічне кредо

5 коментарів:

  1. Світлана Іванівна,чудовий та захоплюючий вчитель,я знаю її понад 7 років,і дуже ціную та поважаю . Саме цей вчитель вміє зацікавити у своєму предметі,і сидячи на уроках,ти з захопленням слухаєш її.Світлана Іванівна,не тільки чудова ,як вчитель,а й людина,яка завжди вислухає та порадить,що тобі робити. Більше б таких вчителів у нашій школі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, Світлана Іванівна майстер своєї справи! Бажаю, щоб вона ще довго навчала нас нашій рідній українській мові.

    ВідповістиВидалити
  3. Світлана Іванівна вчителька від Бога. Вона дійсно людина, яка дає повноцінні знання і дарує тепло учням. Ми живемо в Україні і тому, ми повинні бути її патріотами! А саме цього і навчає дітей Світлана Іванівна. Грамотність, розуміння,історія життя людей,співчуття, любов- це тільки частинка того, чого вона доносе учням. Я, дуже вдячна цьому педагогу за знання, які вона дала моїй дочці Мартиненко М. Ю. і сину Мартиненко В. Ю.. Низький Вам уклін і велика шана! З повагою до Вас, Мартиненко Світлана.

    ВідповістиВидалити
  4. Світлана Іванівна найкращий мій вчитель. На її уроки я летіла із захопленням. Як випускниця, я можу сказати, що хочеться повертатись і повертатись до дорогої Свтлани Іванівни. Адже вона стала для мене не тільки наставником, порадником а й другою мамою!

    ВідповістиВидалити